środa, 2 kwietnia 2014

Wielkanocne dekoracje



Ile razy nabito was dziś w butelkę? Przyznawać się? :) Mnie dzisiaj wszyscy oszczędzali jakoś :) Ale nie o tym chciałam...

Ponieważ Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami pomyślałam, że wrzucę wam kilka inspiracji :) A nóż się komuś przydadzą :) Sama od dawna wertuję gazety i zbieram pomysły :) Dziś postanowiłam zrealizować pierwsze dwa :) tak, tak, będzie ich jeszcze co najmniej kilka :) 

Pierwsza dekoracja, nie koniecznie wielkanocna, po prostu wiosenna :) Pamiętacie gałąź z dekoracji bożonarodzeniowej? Tym razem zawiesiłam na niej buteleczki z tulipanami, a pomiędzy nie serduszka. Bardzo prosta dekoracja, a jaka efektowna. Bez problemu, możecie zrobić sami :)








Druga dekoracja, to dekoracja kominka, do której użyłam gałęzi wierzby, skorupek z jajek oraz kwiatów. Do skorupek przykleiłam kawałki sznurka, najlepiej użyć do tego pistoletu z klejem, wlewamy odrobinę wody, wkładamy kwiatki, wieszamy na gałęzi i voila :) 




















38 komentarzy:

  1. Cudownie :) Ale masz piękny dom :)
    Mogę tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te"jajkowe"koszyczki z kwiatuszkami przesłodkie,a reszta przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kwiaty migdałka :)))) pamiętam je z ogrodu w dzieciństwie !!!!!! a w tych skorupkowych inspiracjach sama się zakochałam :)))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i znowu to samo. czemu Filipek lubi to co ja? ja także z tych dekoracji po pierwsze gałęziami migdałka się zachwyciłam. podchodziłam do jego uprawy 3 razy, ale niestety migdałek nie jest mi pisany... na moich nieużytkach tylko lawendzie się podoba...
      a twoje realizacje są przepiękne, urzekły mnie te tulipki w buteleczkach, zaczynam kombinować, gdzie u siebie ten pomysł wykorzystać...

      Usuń
    2. A ja mam trzy migdałki i wlasnie sie zastanawiam jak sie ich pozbyc :)

      Usuń
    3. ja mogę przygarnąć jak taki ładniutki jak ten ze zdjęć :)))))
      Joliku siostry się nie zapieraj :))))))))))) jak to dlaczego ????..no właśnie dlatego !!!!!!

      Usuń
  4. Super pomysł z buteleczkami >Gałąź posiadam również i w zależności od okazji również ją dekoruję .Bardzo podoba mi się drabina i nawet miałaby na nią pomysł u siebie ale moja wyobraźnia podsuwa mi obraz mojego syna wspinającego się po niej poza moim wzrokiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, to lepiej nie ryzykowac....to faktycznie niebezpieczne...

      Usuń
  5. Pięknie,wiosennie!:) Ładnie te pastele się u Ciebie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie. Po raz kolejn nie mogę wyjść z podziwu. Masz zmysł i rękę do tych cudeniek, oj masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak pomysłowych dekoracji nigdzie jeszcze nie widziałam. Sama od paru dni dekoruje mieszkanko wiosenno-świątecznie. Tulipany to zdecydowanie mój numer jeden, a Twój pomysł na nie jest świetny!!! Już nie mogę doczekać się kolejnych wpisów o tej tematyce. :) Pozdrawiam ciepło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że ci się spodobały :) Ja co roku, wymyślam coś nowego :) A tulipanki kocham :) To tez mój numer jeden :) Ściskam mocno :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie :) naturalnie i pastelowo za razem ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój dom jak z katalogów :) pięknie i wiosennie :)
    Ja tez mam tulipany ;) Hahaha jesienią bawilysmy sie w ogrodnika i nasadzilysmy :) i kwitną w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) Ja za to mam całą ścieżkę szafirków :)

      Usuń
  10. Cudowne dekoracje kochana ! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie,wiosennie,pastelowo aż żyć się chce :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne. Delikatne, naturalne - czego trzeba więcej...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne dekoracje, może coś podpatrzę?:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, delikatnie i subtelnie... W naszym " salonie: też już zamieszkały kurki i zajączki. Muszę wreszcie zrobić zdjęcia. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ przyjemnie i tak wiosennie...:) wydmuszkowe koszyczki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow. Te dekoracje są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie, tak lekko i świeżo :) Ja jeszcze w trakcie prac, ale efekt do zobaczenia już niedługo, więc zapraszam.
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Marylka a taka torebka w kolorze baby blue ?

    http://laceshop.pl/baby-blue-bag-z-saszetk%C4%85

    :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekna jest, ale szukam czegos przez ramie, na dluzszym pasku lub lancuszku :)

      Usuń
  19. Wiszące butelki i kwiatuszki w skorupkach-rewelacja!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty masz wyobraźnię! Cudowne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne dekoracje! Uwielbiam zaznaczać w mieszkaniu obecność nowej pory roku, czy zbliżających się wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne dekoracje :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi sie pomysł z tymi wiszącymi jajkami i tulipanami w butelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To i my oddajemy głos za tymi tulipankami w butelkach:)
    Tylko pytanie - w jakiej odległości je wieszać, żeby pięknie wyglądały i nie potłukły się o siebie przy nocnych wiaterkach? Ale idea - wyborna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odleglosc nie ma znaczenia, dekoracja jest w domu, a nie na zewnatrz :)

      Usuń
  25. Twój dom jest prześliczny wygląda jak z żurnala. Pomysły bardzo ciekawe dawno nie widziałam nic tak oryginalnego! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń